2012. március 6., kedd

Kicsivel több mint 5 hozzávaló


Bevallom őszintén, amikor megláttam a Sparchef döntő fordulójára megadott 5 kötelező hozzávalót (burgonya, rizs, darált hús, joghurt, alma), azt hittem, menten ledobom a hajam. Persze rögtön az eszébe jut az embernek, hogy a burgonyából és az almából összeüt egy salátát, a darált húsból meg valami gombócot. Na de ez mégiscsak egy receptverseny döntője, oda illendőbb lenne valami mással előrukkolni.

Napokig úgy éreztem magam, mint Ace Ventura, az állati nyomozó, amikor mondogatja magában, hogy Einhorn és Finkel, Finkel és Einhorn......Einhorn, Finkel....Finkel, Einhorn.......darált hús, burgonya, rizs, burgonya......rizs, joghurt...darált hús, alma.....



Aztán egyszer csak kigyulladt a villanykörte, hogy darált hús és rizs egyenlő HURKA!!!  (Einhorn is Finkel, Finkel is Einhorn! ) A többi utána már csak úgy jött :) 

Két ok miatt sült így a hurka. (Pontosabban 3.) 1. Nincs hurkatöltőm így konkrétan. 2. Gyerekkorom óta imádom a maradék, hurkatöltésből kimaradt, tepsiben megsütött hurkatölteléket és ha a hurka sütés közben szétreped, azokat a jó kis pirult részeket. 3. Nem igazán tudtam elképzelni a fotón egy darab hurkát (asszociáció...megvan? :) )

Így lett az 5 hozzávalóból formázott, serpenyőben sült hurka, habzó vajon sült almával, lila hagymás párolt céklával és pici friss tormával megbolondított joghurtos burgonyapürével.

Receptért katt ide.

Tipp: Ha valaki elkészítené, nem kell a hurkatöltelék összeállításával bajlódni, kész hurkából is ugyanolyan jó, és nyilván sokkal gyorsabb, ha csak a köreteket kell elkészíteni hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Az asszociáció megvolt ;))))) A végeredmény ötletes és nagyon csinos is lett! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó, amikor így agyalni kell :) Én szombat este éltem ezt meg, mikor a következő macaronadagomon agyaltam, amivel a macaronnapon akarok versenyezni :) Nem bírtam elaludni, pedig minden porcikámban éreztem a fáradtságot :D Nagyon szuper amit kitaláltál! Drukkolok hozzá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails