2011. január 3., hétfő

Gasztrokadét játék- Eliftől

Elif bloggertársam már megint kitalált valamit, amin már meg sem lepődöm, mindig olyan kreatív ötletei vannak, irigylem is ezért.

Egyrészt szeretném itt reklámozni az általa meghirdetett  Gasztrokadét elnevezésű játékot (már a neve is milyen jó, életemben nem jutna eszembe, akármeddig gondolkodnék), másrészt bevallom, én is kedvet kaptam hozzá, méghozzá nagyon. Bővebb infót itt találtok.

Szóval, úgy döntöttem, Elif felhívására én is csatlakozom a játékhoz.

És akkor jöjjön az utánozós majom (pontosabban Clouseau felügyelő szerint mazsom) rész:


A részvétel feltételei:

A játékban BÁRKI részt vehet, aki:

  • Elkészíti a blogomon található ételek bármelyikét az itt található recept alapján, akár úgy is, hogy valamin módosított rajta /persze a túrós batyuból azért ne legyen csokis csiga :) 

Külön örömmel venném, ha a játékos a recept elkészítése során szerzett    tapasztalatait, kritikai észrevételeit és/vagy módosító javaslatait is megosztaná velem.

  • Egy-egy étel számít egy-egy nevezésnek, tehát egy személy több fotót is feltölthet/beküldhet (különböző ételekről) és ezzel nagyobb esélyre tehet szert.
  • A fényképeket mostantól 2011 jan. 31-én 24.00-ig várom. Sorsolás: 2011.febr. 1-jén (közjegyző jelenlétében).
  • A játékban részt vevők között egy gasztro ajándékcsomagot sorsolok ki.

4 megjegyzés:

  1. Ó, de jó lett volna ezt korábban tudni... december 24-én elkészítettem 2 receptedet is és nagyon nagy sikere volt mindkét ételnek, csak sajnos kép nem készült róla :(

    VálaszTörlés
  2. Szia, és ha szabad tudni, melyik kettő volt az? :) És olyan kép sincs, amin csak messziről látszik? Pl. az ünneplő család, és a kép sarkában megbújik egy fél tányér? :) Mert azt is elfogadom ám! :)

    VálaszTörlés
  3. A libamájjal és trombitagombával töltött jércemell volt az egyik, annyi változtatással, hogy erdei gomba keverékre cseréltem a trombitagombát, ugyanis sehol nem tudtam venni, se friss, se fagyasztott, se szárított formában nem találtam. Ja és fantasztikus volt hozzá az aszalt szilva mártás. A köret hercegnőburgonya volt. Biztos, hogy máskor is el fogom készíteni ezt az ételt, csak esetleg a libamáj kihagyásával, mert nem túl pénztárcabarát. (Egyébként én tettem fel a sok kérdést ennél a receptednél:))
    A másik pedig a csupa csoki pite volt, amit megcsináltam. Ez egy CSODA! (Én be is illeszteném a nevébe ezt a szót a csoki után:)) Az a fantasztikus sült csokis krém észveszejtő, plusz még a tetején a mascarpone, hmmmmm... Nagyon finom! Mi pont az ilyen tömény édességeket imádjuk.
    Na, szóval ezek készültek, de fotó egy darab sincs, semmilyen. De úgyis szeretném még pár receptedet kipróbálni, majd nevezek azzal:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Vera, igazán örülök! Hát igen, trombitagomba itt is csak 1 helyen volt :( Hajrá a receptekkel, van még egy csomó időd! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails